Življenje ni glasbena želja, pa vseeno kdaj igra moja najljubša pesem

Ja nekako tako bi lahko povzela. Ta objava bo zajela malce širši spekter mojih misli oziroma pogleda na moj svet. Vedno sem bila in bom optimist, čeprav sem bila v življenju že velikokrat soočena s padci in vzponi, ki so me še samo okrepili. Okrepili kot osebnost, kot žensko, ki je včasih preveč močna in si ne dovoli poraza. Jah čisto preveč sem se včasih obremenjevala s prihodnostjo in preteklostjo, da sem pozabila živeti. Pozabila dihati, predvsem vdihniti in izdihniti, zapreti oči in se prepustiti toku. Toku življenje, da me odnese. Ja mogoče se sliši preveč poetično, ampak si danes to dovolim, ker si morem in zaslužim.

Današnji tok življenja nas prehitro odnaša stran, pozabljamo nase, pozabljamo kaj je tisto, kar dejansko šteje. Tudi sama sem rabila veliko časa, da sem spoznala samo vase, da sem vzljubila svoje bistvo, predvsem pa da kdaj pa kdaj potegnem črto in se ne obtožujem za stvari za katere dejansko nimam vpliva. Ljubiti sebe pomeni, da si pripravljen ljubiti in deliti ljubezen tudi z drugimi. Ja lepo se sliši, ampak v sami praksi, sprejeti samega sebe, je velika umetnost. In ja morem povedati, da sem na pravi poti.

Vem kaj si želim v življenju in k temu tudi stremim, čeprav se mi včasih zdijo moje sanje nemogoče, jih živim. Seveda pridejo dnevi ko dvomim, ko padem na tla in se mi podre svet. In takrat je ob meni Dejan, moja upora, moje ogledalo, ki mi vliva moč, Lovro in prijatelji. Ampak še vedno sem jaz tista, ki odloča o svojem življenju.

Na svetu si sam že ko se rodiš in ko izdihneš. Nihče drug kot ti ne more živeti tvoje življenje in ga narekovati. Jaz imam svoje sanje, ki so moja prihodnost. Moje življenje piše drugačno zgodbo, kot sem si jo zamislila nekoč, kot si jo je zame zamislila moja mami in mnogi, ampak jaz živim, diham in odločam. In jaz sem srečna. To pa je največ kar šteje zame.
In vem, da me čaka še veliko padcev in vzponov, ampak se ne bojim, ker rada tvegam.

                                  Dokler hodiš v pravo smer,dolžina korakov ni pomembna;)

Mogoče sem s to objavo malce zabluzila, ampak to mi je ležalo na duši;)

Do naslednjič lep sončen pozdrav,

Tea💚




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MOJE IZKUŠNJE GLEDE NAKUPA OTROŠKEGA VOZIČKA IN MARELE

Ta veseli dan ali moj dragi ima 30 let;)